Juste ja..

Jag o mamma hade liten mor och dotter kväll, med ansiktsmask o musik (Karim och Benjamin var hemma) men Karim passade Benjamin så de va bara mamma och jag.. Jag hade ngn ansiktsmask som va typ passionsfrukt och mamma vitchoklad ;) min skulle man dra bort (gjorde ont som faaaan) och mammas skulle man tvätta bort :) kunde knappt prata för att de gjorde så jävla ont xd lite cp jag vet ;)
Men nu ligger jag med dator i knät tv:n på melodifestivalen och mobilen i handen och bloggar :)
Anledningen att jag bloggar från mobilen är att jag har massa bilder här som jag inte har på datorn så aa ;pp
Men bloggar mer från datorn under kvällen ;)

Puss ;**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0